La benvinguda

Benvinguts i benvingudes a l’escola Josep Mª Ginesta.

La nostra escola va encaminada cap a construir espais d’aprenentatge compartits i diferents, aprenentatges més competencials, valorant l’esforç que fan els infants per millorar. Els mestres i les mestres sabem que tenim una gran tasca a desenvolupar: despertar emocions, generar entusiasme, aprendre del dia a dia i crear, junt amb el nostre alumnat, històries extraordinàries. Apostem per escoltar i acompanyar als infants a partir de les seves pròpies necessitats, fent que s’emocionin, que sentin curiositat, que es facin bones preguntes, que facin recerca, que comparteixin, comuniquin i que en treguin conclusions. L’escola és un lloc on l’art d’ensenyar és l’art d’ajudar a descobrir, d’aprendre a aprendre, d’aprendre a resoldre, d’aprendre a ser…Un lloc on aprendre i compartir.

Us esperem amb els braços oberts!

error: